У якому максимальному розмірі може надаватися роботодавцям державна підтримка в рамках проекту «Точка опори»?

Питання надання роботодавцям державної підтримки у період простою працівника або призупинення з працівником дії трудового договору «Точка опори» регламентуються постановою Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2026 року № 449.
Порядком надання роботодавцям державної підтримки у період простою працівника або призупинення з працівником дії трудового договору «Точка опори», затвердженим вказаною постановою, визначено, що у разі оформлення простою допомога розраховується як різниця між нарахованою середньомісячною заробітною платою працівника за шість календарних місяців, що передують простою, та оплати часу простою відповідно до законодавства. Було визначено, що розмір допомоги не може бути більше двократного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на день прийняття рішення про надання допомоги.
Урядовою постановою від 28 жовтня 2026 року № 1340 (набрала чинності 31 жовтня 2026 року) внесено зміни до вказаного Порядку. Цими змінами, зокрема, збільшено максимальний розмір допомоги з двократного розміру мінімальної заробітної плати до трикратного розміру.
Звертаємо увагу, що розмір допомоги не фіксований – він залежить від вищевказаних факторів і його максимальний розмір, наразі, не може бути більше трикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на день прийняття рішення про надання допомоги.
Ознайомитись з іншою інформацією щодо постанови можна на сторінках Державної служби зайнятості https://lnk.ua/HjbKHOtyx та обласного центру зайнятості https://lnk.ua/yzmAnzrST. З повним текстом постанови № 1340 можна ознайомитися на вебсторінці Кабінету Міністрів України. Посилання у коментарях.
#Електронний_кадровий_клуб
https://www.kmu.gov.ua/npas/prprostoiu-pratsivnyka-abo-pryzupynennia-z-pratsivnykom-dipory-i-1340
Коментарі
Ще ніхто не коментував. Будьте першим.
Увійдіть, щоб коментувати
Коментарі пишуть мешканці під своїм імʼям — так менше ботів і образ.